Pravost dat v notifikacích
Tak jak to s těmi daty v notifikacích opravdu je? Občas můžete pod našimi reklamami na Facebooku najít dotazy “Jsou data v notifikacích pravá?”, “Můžu si do notifikací nahrát vlastní data?” nebo “Ty notifikace jsou fejk?”
Rychlá odpověď: Data v notifikacích nelze manuálně upravovat. V notifikacích se zobrazují pouze reálná data z e-shopu.
Kde se tedy data berou?
Pojďme se detailně podívat na jednotlivé notifikace a kde berou zobrazovaná dat.
Poslední objednávky a registrace
Asi nejdiskutovanější notifikace. Ano, také data v této notifikaci jsou reálná a pokud e-shop nemá objednávky, tato notifikace se ani nemůže zobrazovat.
Jak ohlídáme reálnost dat?
Data sbíráme přímo z e-shopu. Při nastavování této notifikace musí každý klient zadat URL objednávkového formuláře, ze kterého následně data sbíráme. Navíc v celém procesu nastavení není nikde možnost, kam by mohl e-shopař nahrát fejková data. To si velice pečlivě hlídáme.
Nelze to tedy ani obejít tím, že by si e-shopař v administraci svého e-shopu vytvořil objednávky ručně. Taková data by se do našeho systému nepřenesla.
Návštěvnost
Stejně jako u posledních objednávek a registrací, také obě notifikace obsahující údaje o návštěvnosti (aktuální návštěvníci a souhrnné statistiky) vycházejí z reálných dat. Data o počtu návštěvníků zachytáváme souhrnně za celý e-shop, pokud klient nenastaví jinak.
Recenze
Tady asi nelze o reálnosti dat pochybovat. Jejich pravost totiž zaručují opravdoví giganti – Heureka a Zboží.cz. Ověřený Web je přímo propojen s účtem zákazníka pomocí API na těchto platformách a stahujeme data přímo z Heureky a Zboží.cz do notifikací.
Vlastní notifikace
Jediná notifikace, u které můžete měnit její text. Jedná se však o statistický text, takže do ní nemůžete nahrát žádná data o objednávkách nebo návštěvnících. Tato notifikace slouží primárně pro prezentaci speciálních nabídek, slev, dopravy zdarma a dalších zajímavostí a benefitů e-shopu.
Data dokážeme zachytit díky propojení e-shopu a aplikace Ověřený Web pomocí Pixel kódu. Ten funguje na stejném principu, jako Pixel kód od Facebooku. My i Vy tak máme jistotu, že data jsou zcela reálná a neobsahují žádnou možnost jejich manuální editace.
Proč nechceme umožnit vkládání vlastních dat do notifikací?
Popřeli bychom tím celý smysl notifikací. Ty totiž mají působit jako garance důvěry, že e-shop žije, lidé na něm nakupují a produkty mají kvalitní hodnocení. Pokud bychom umožnili padělání dat, důvěryhodnost by z e-shopů zcela zmizela.
Ani nikdy do budoucna nemáme v plánu umožnit vkládání vlastních dat do notifikací. Jedinou notifikaci, kterou si můžete libovolně upravit je “Vlastní notifikace”, které je určena pro prezentaci speciálních nabídek, dopravy zdarma a dalších zajímavostí.
Pokud stále váháte, podívejte se přímo do aplikace. Registraci a prvních 14 dní je zdarma. Můžete si vše projít a sami si ověřit, že nelze data notifikací nijak manuálně ovlivnit.
Další články:
-
Jak chytré notifikace zvýšily tržby o 59,81 %
-
3 důvody, proč je výhodné navštívit e-shop ambulanci Eshop-pohotovost.cz
-
Získávání nových emailových kontaktů a objednávek? S Děkovačkou je to hračka
-
Jak affiliate marketing využít pro váš e-shop
-
Jak jsme díky 3 chytrým notifikacím zvýšili konverzní poměr e-shopu se svíčkami o 9,32 %.
-
10 tipů, jak přimět návštěvníky webu k nákupu díky push notifikacím