Tento článek pro Vás připravil náš partner ESHOP-POHOTOVOST.CZ
Určitě si můžete říkat, co to jako má být – ambulance pro e-shopy a v čem je to jiné než běžné služby Vaší agentury nebo konzultanta. Není nic snazšího, než se na vše podívat hlubší optikou, tak pojďme na to…
Co nás k tomu vedlo?
Tento projekt vznikl jako reakce na aktuální situaci na e-commerce trhu.
E-commerce prostředí (nejen) v České Republice se rozvíjí stále dynamičtějším způsobem. Nabídka i poptávka jsou dlouhodobě ovlivňovány parametry, které na jedné straně umožňují jak růst e-shopu, tak na straně druhé jej mohou výrazně omezovat.
Stoupající náklady na provoz e-shopu, marketingové náklady, konkurenční prostředí, umělá inteligence a nejen ty, jsou součástí dennodenního řešení chodu e-shopu.
Výsledkem této situace je to, že čím dál tím více menších a středních on-line prodejců není schopno dobře reagovat (a většinou je nutno reagovat rychle) na tento vývoj. Logickým řešením je hledání někoho, kdo se v tom zorientuje za Vás a pomůže s aktuálním rozvojem e-shopu – odborného partnera.
Výběr agenturních partnerů a e-commerce konzultantů je v ČR velmi bohatý. Každý však pracuje v jiném časovém režimu, za jiné ceny a nabízí pro e-shop jiné portfolio služeb nebo úprav. Vybrat si vždy ty správné nemusí být lehké.
A hlavně vše může být, pro menší a střední prodejce, velmi nákladné. Většinou jeden partner nestačí a je třeba hledat specialisty odděleně (SEO, PPC, email marketing a další nejsou spojité nádoby samozřejmé pro všechny).
A právě proto jsme přivedli k životu ESHOP-POHOTOVOST.CZ
A ty 3 důvody pro návštěvu?
To je jednoduché – jsou to „co“ – „pro koho“ – „jak“
1. CO?
Přinášíme službu, která je zaměřena na komplexnost, preciznost, rychlost řešení a úsporu v nákladech pro Vaše podnikání. Na tuto online ambulanci se můžete obrátit prakticky s čímkoliv, co se problematiky e-shopu týče.
Myšlenkou a cílem projektu je nenechat na holičkách opravdu nikoho a vyřešit dokonale jeho problém v co nejkratším časovém horizontu.
Komplexnost – vnímáme e-shop jako živý organismus a jeho problémy řešíme se všemi nutnými vazbami. Nabízíme služby specialistů ze všech oborů pod jednou střechou.
Preciznost – nic nešijeme horkou nití a práce pro nás není otázkou ceny. Je to o zkušenosti a individuálním přístupu ke klientovi se stejným, 100% nasazením. Nerozlišujeme.
Rychlost – o tomto se ani snad nemusíme bavit – kdo chce čekat dny nebo týdny, než si na něj specialista udělá čas, že…Rychlost je mnoha ohledech zásadní a v neposlední řadě i otázka peněz v podobě ušlého obratu a zisků.
Úspora nákladů – bez omáčky – máte prostě jednoho dodavatele a řešíte jednu cenu. Tak to bereme i my a proto jsou služby našeho týmu vyjádřené v čísle pro Vás vždy výhodnější než ceny více solo specialistů.
2. PRO KOHO?
Opravdu pro všechny e-shopaře, webaře a další online podnikatele.
I bez předchozí spolupráce a hlavně bez závazků do budoucna nebo běžných měsíčních poplatků. Jestli potřebujete jednorázovou úpravu nebo dlouhodobou službu – jsme tady pro Vás. Toto byl hlavní impulz vzniku celého projektu – nepotřebovat stále dokola hledat znovu a znovu někoho, kdo mi pomůže s tím nebo tamtím…
Také to známe, byli jsme e-shopaři a řešili stejné věci jako vy.
3. JAK?
Stále na příjmu – to je to hlavní. Ozvěte se nám opravdu kdykoliv – v případě nouze i mimo ni je naše online pohotovost prostě otevřená 24h/7dní v týdnu.
A jak to vypadá potom? Jako v jiné běžné ambulanci – popíšete nám své problémy nebo potřeby a my do 1 dne reagujeme a dodáme Vám nabídku řešení + kalkulaci ceny. Vše na bázi individuálního přístupu k Vám i Vašemu e-shopu.
Naším cílem je prostě:
+ instantní podpora 24/7 pro e-shopaře každé velikosti
+ rychlé a komplexní řešení jednorázových i dlouhodobých problémů
+ přijatelné a odpovídající ceny Vašemu podnikání
Další články:
-
Jak chytré notifikace zvýšily tržby o 59,81 %
-
3 důvody, proč je výhodné navštívit e-shop ambulanci Eshop-pohotovost.cz
-
Získávání nových emailových kontaktů a objednávek? S Děkovačkou je to hračka
-
Jak affiliate marketing využít pro váš e-shop
-
Jak jsme díky 3 chytrým notifikacím zvýšili konverzní poměr e-shopu se svíčkami o 9,32 %.
-
10 tipů, jak přimět návštěvníky webu k nákupu díky push notifikacím